Nie tylko elektronika. Drukowane banery reklamowe

  • Data publikacji: 28.10.2020, 23:38

Chociaż wiele firm stawia dzisiaj na reklamę elektroniczną zarówno w sieci, jak i w przestrzeni miejskiej, warto zwrócić uwagę na rozwiązania drukowane. Zwracają one większą uwagę, trwale wpisują się w teren i mogą się nieźle komponować. Przy zastosowaniu odpowiednich sztuczek wizualnych możemy zbudować nawet rodzaj relacji danej przestrzeni z naszym przekazem czy marką. Dobrze jest zadbać o identyfikację wizualną na całej linii.

Banery reklamowe w przestrzeni miejskiej

Bardzo ważnym elementem przestrzeni miejskiej są banery reklamowe. Jeśli zadbamy o odpowiednią estetykę, nie tylko nie będą raziły, a wręcz poprawią estetycznie jakość. Warunkiem koniecznym jest tu jednak solidny projekt, dzięki któremu nie zaśmiecimy elewacji czy płotów, a skutecznie wypromujemy markę, jednocześnie wpisując się w miejską tkankę. Źle dobrane banery, które zwykle kojarzą nam się z plakatami wyborczymi, jedynie zaśmiecą okolicę i nie będą budzić pozytywnych skojarzeń. Dobrze dobrane miejsce (na przykład ściana zabrudzona graffiti i przykryta estetycznym banerem) natomiast może być gwarancją sukcesu. Marka zacznie się dobrze kojarzyć jako ta, której twórcy dbają o jakość życia w danej przestrzeni. A życie z sąsiadami to bardzo istotna kwestia w naszym kraju.

Banery na siedzibie – jakie rozwiązania proponują specjaliści?

Jeśli nasza siedziba znajduje się w budynku zamieszkałym również przez innych, a my zdecydujemy się na wielki baner reklamowy zasłaniający dostęp do światła – możemy mieć pewność, że zarówno wśród sąsiadów, jak i tych przyglądających się reklamie z zewnątrz zwolenników nie znajdziemy. Specjaliści proponują, by jednak skupić się na rozreklamowaniu swojej przestrzeni. Świetnie do tego nadają się naklejki na drzwi czy okna. Często są one po części permanentne, dlatego przepuszczają znaczną część światła, jednocześnie nie pozwalają tak do końca zobaczyć, co dzieje się wewnątrz naszego biura. Specjalistyczne drukarnie doradzą nam dobór materiału tak, by nie wadził on okolicznym mieszkańcom, a jednocześnie zwracał uwagę i odgrywał swą reklamową rolę.

Dobry logotyp – gwarancja sukcesu

Nie wolno nam zapominać, że podstawą dobrej identyfikacji wizualnej jest porządny logotyp. Jeśli będzie on odpowiednio przykuwający uwagę, nasze szanse na marketingowy sukces znacznie wzrastają. Postarajmy się, by nasze logo nie budziło skojarzeń z żadną inną marką. To nie będzie łatwe, dlatego przyda się pomoc doświadczonej firmy. Pozwoli to na uniknięcie oskarżeń o plagiat. Czasem wystarczy zalążek pomysłu, by stworzyć coś niezwykłego. Któż by pomyślał, że nadgryzione jabłko zostanie symbolem jednej z największych firm informatycznych świata? Warto poświęcić temu czas i uwagę. Pozwoli to na skuteczniejszą strategię informacyjną i marketingową. Dobrze dobrany logotyp później znajdzie się nie tylko na banerach czy wizytówkach, ale i stronie internetowej, gadżetach – i w świadomości klientów. Zadbajmy o najwyższą jakość świadczonych usług również w tym zakresie.

 

 

Źródło: Artykuł partnerski