Zmiany w Warner Bros. po 23 latach
≡LiAnG≡/Wikimedia Commons

Zmiany w Warner Bros. po 23 latach

  • Data publikacji: 08.01.2021, 16:45

Zmiany w studiu Warner Bros. Blair Rich, szefowa działu spraw marketingu filmowego, po 23 latach pracy zostaje zastąpiona na tym stanowisku przez Josha Goldsteina, byłego dyrektora Universal Pictures. Nowy prezes zaczyna pracę już w tym miesiącu.

 

Dlaczego zmiana?

 

Blair Rich to niekwestionowana królowa marketingu w studiu Warner Bros. 23 lata na tym stanowisku dały jej się jednak we znaki i po tak długim stażu pracy, zdecydowała się na wyjazd i zrezygnowanie z pełnionej funkcji. Swoje plany zrealizowała już pod koniec 2020 roku. 

 

Studio Warner Bros. w 2020 roku również przeżywało pewien zastój przez COVID-19. John Goldstein ma być szansą na odbudowę pozycji wytwórcy filmowego po tak ciężkim okresie pandemii.

 

Właśnie rozpoczynają się dość kontrowersyjne działania firmy, która zdecydowała się, aby wszystkie wypuszczane w 2021 roku były transmitowane jednocześnie w kinie i na platformie HBO Max. Jest to odważny krok, a właściciele kin nie są zbyt zadowoleni z takiej decyzji twórców.

 

- Nowy szef marketingu ma umiejętności, które pomogą nam w w przyszłości w strategicznym kierowaniu naszą rozwijającą się działalnością, wypuszczając zarówno nasze filmy kinowe, jak i oryginalne filmy HBO Max - tak o Goldsteinie wypowiada się prezes Warner Bros. Pictures Group, Toby Emmerich. 

 

Pracując w Universal Pictures, Josh Goldstein koordynował działania marketingowe przy hitowych produkcjach, m.in. Szybkich i wściekłych 7 oraz Minionkach. 

 

W 2021 roku Warner Bros. ma w planie premiery takich filmów, jak Dune oraz czwartą część filmu Matrix.

 

 

źródło: latimes.com