
"Vogue Polska"- filmowe propozycje na weekend
- Data publikacji: 28.01.2021, 23:25
Vogue Polska w dobie pandemii, próbując sprostać potrzebom czytelników oraz inspirując się tematyką filmu, która będzie motywem przewodnim nowego wydania magazynu, zaprasza na cykl spotkań z zaproszonymi gośćmi oraz streaming trzech wybranych filmów. Wydarzenia rozpoczną się już w sobotę 30 stycznia o godzinie 18:00, odbywać się będą równocześnie na Instagramie i stronie internetowej Vogue.pl oraz potrwają dwa dni.
W sobotę o godzinie 18:00 odbędzie się rozmowa z Mają Ostaszewską. Aktorka opowie o swoich ulubionych filmach oraz przybliży kulisy pracy na planie zdjęciowym. Chwilę później, o godzinie 20:00, Krzysztof Zalewski da minikoncert live, poprzedzony rozmową o filmowych inspiracjach oraz doświadczeniach aktorskich. Na stronie internetowej, o godzinie 18:00 rozpocznie się streaming dwóch filmów. Tytuły, które zaprezentuje magazyn, to: debiut reżyserski Ewana McGregora Amerykańska sielanka oraz film dokumentalny w reżyserii Matta Schradera, Score - muzyka filmowa.
Niedziela również rozpocznie się dwiema ciekawymi rozmowami na instagramowym koncie magazynu. O godzinie 16:00 dziennikarka Grażyna Torbicka opowie o roli kobiet w dzisiejszym kinie, a o godzinie 18:00 aktorka Magdalena Koleśnik przybliży, jak wygląda jej praca przy najnowszej produkcji filmowej oraz przedstawi swoje zdanie na temat zmian zachodzących w branży filmowej. O godzinie 18:00 rozpocznie się streaming filmu Bestie z południowych krain w reżyserii Benh Zeitlin. Film jest reżyserskim debiutem, który w 2013 roku zdobył aż cztery nominacje do Oscara i jest pięknym, dziecięcym spojrzeniem na trudny świat.
Vogue Polska zapowiedziało jeszcze wiele atrakcji na każdy dzień, które pozwolą zanurzyć się w świecie filmu oraz szerokopojętej mody w nim zawartej. Dodatkowo odbędą się spotkania ze Stefanem Wesołowskim, kompozytorem muzyki do filmu: Love Express: The Disappearance of Walerian Borowczyk oraz redaktorem naczelnym magazynu, Filipem Niedenthalem, który podzieli się z czytelnikami swoimi ulubionymi utworami muzyki filmowej.
Partnerem wydarzeń jest firma L'Oreal Paris i New Age Media.