Olimpijski program lojalnościowy w AliExpress

  • Data publikacji: 17.03.2021, 15:00

Firma AliExpress - partner igrzysk olimpijskich - ogłosiła program lojalnościowy "Le Club de Paris" nagradzający ich klientów. Będzie można wygrać m.in. spotkanie z gwiazdami zmagań olimpijskich i paraolimpijskich. 

 

Co miesiąc akcja "Le Club de Paris 2024" będzie proponować uczestnikom szansę do wzięcia udziału w wyzwaniach, w których będzie można zbierać punkty. W nagrodę członkowie będą brali udział w losowaniu nagród pieniężnych, rzeczowych oraz spotkań z olimpijczykami i paraolimpijczykami. Dla stałych klientów AliExpress przygotował bonusy, które pomogą w szybszym tempie zdobyć punkty. 

 

Akcja "Le Club de Paris 2024" już trwa. W lutym wyzwaniem przygotowanym przez organizatora było codzienne uprawianie aktywności fizycznej przez co najmniej 30 minut. Dwóch zwycięzców wyłonionych w drodze losowania dostanie możliwość udziału w wydarzeniu opartym na sportach przygodowych, w którym wezmą udział także olimpijczycy i paraolimpijczycy. 

 

Koncern Alibaba Group, który jest właścicielem marki AliExpress, jest partnerem technologicznym igrzysk olimpijskich do 2028 roku. Chiński koncern w założeniu ma promować w swoich serwisach ideę olimpijską oraz stworzyć platformę e-commerce oferującą produkty związane z igrzyskami olimpijskimi.