Snooker - European Masters: kwalifikacje zakończone

  • Dodał: Bartosz Szafran
  • Data publikacji: 31.10.2021, 23:16

W niedzielę poznaliśmy ostatnich 12 uczestników turnieju głównego European Masters. Zabrakło dziś niespodzianek, wielkich występów też się nie doczekaliśmy.

 

Najwyżej notowanym z dziś grających był Thepchaiya Un-Nooh. Tajlandczyk męczył się z Chen Zifanem, ale ostatecznie wygrał 5:3. Ozdobą meczu był brejk 144-punktowy wbity przez Un-Nooha w piątym frejmie. Jeśli chodzi o innych zawodników z szerokiej czołówki rankingu, to pewne zwycięstwa zanotowali Ryan Day (5:2 z Dominikiem Dale) i Liang Wenbo (taki sam wynik z Joe O'Connorem). Ricky Walden dopiero w deciderze udowodnił swoją wyższość nad Elliotem Slessorem, natomiast Michael Holt po meczu granym na pełnym dystansie 9 partii uległ zdecydowanie niżej notowanemu Wu Yize.

 

Kilka meczów zakończyło się wygranymi do zera. W takim stylu Hossein Vafaei odprawił Petera Davelina, Andrew Higginson Gerarda Greene i Alfie Burden Petera Linesa. Bez większych trudności do dalszych gier awansowali Ian Burns, Ashley Hugill i Xu Si.

 

Czołowa czwórka rankingu zagra swoje mecze 1/64 finału już w ramach turnieju głównego, który rozpocznie się dopiero 22 lutego. Już jutro pierwsze mecze English Open. Przy stole zobaczymy między innymi Judda Trumpa, Ding Junhui, Marka Selby'ego, Ronniego O'Sullivana i Johna Higginsa.

 

Wyniki niedzielnych gier:

Ricky Walden - Elliot Slessor 5:4

Alfie Burden - Peter Lines 5:0

Thepchaiya Un-Nooh - Chen Zifan 5:3

Liang Wenbo - Joe O'Connor 5:2

Stuart Carrington - John Astley 5:3

Xu Si - Lee Walker 5:1

Andrew Higginson - Gerard Greene 5:0

Hoissein Vafaei - Peter Develin 5:0

Ryan Day - Dominic Dale 5:2

Michael Holt - Wu Yize 4:5

Bai Langning - Ashley Hugill 1:5

Een Hancorn - Ian Burns 1:5

Bartosz Szafran

Od wielu wielu lat związany ze sportem czynnie jako biegający, zawodowo jako sędzia i medyk oraz hobbystycznie jako piszący wcześniej na ig24, teraz tu. Ponadto wielbiciel dobrych książek, który spróbuje sił w pisaniu o czytaniu.